Yay and double yay!!!!!!!! He loses pants and underwears and sarongs too in Sungai Petani!

19 responses »

  1. Jason M says:

    Shouldn’t it reads “Zam, the bloggers’ (most) hated loses”

    Yay! Party, party, party!

  2. Abdul Malek says:

    Menteri paling bodoh di dunia……. cakap orang puteh pun tak pandai.

    Padan muka, kalah kalah kalah balik jual cendol

  3. sukasakan says:

    Padan muka dia, balik kampung tanam jagung jer!

  4. wits0 says:

    He may not even possess the real info on how to tanah jagung.

  5. ndfdhshy says:

    Imagine Zam with no pants and underwears and sarongs — MAMA MIA!! HELP!

  6. victor says:

    ohh noooo!!! eyes burning…

    heheh

  7. sukasakan says:

    khairi wins rembau! damn it! congrats to chegubard who made huge impact! only 6000 votes loses from 17000 majority last pru2004.

  8. fashionasia says:

    ahakkss…i love the shooting cat avatar u have there!!!
    zam should take time off to polish his english…and some general knowledge too

  9. vkeong says:

    Haha! Serves him right

  10. SoBeIt says:

    bye to a stone age dumb nut….good riddance!

  11. POTS says:

    Hantar dia balik sekolah rendah baca buku Pendidikan Moral!

  12. wits0 says:

    Mungkin dia tak pandai baca dalam Bahasa pun.

  13. Aku tak de parti, tapi pi undi says:

    Nak kena tulis bahasa malaysia, sebab Zam al-mangkuk hayun benci bloggers ni tak paham bahasa org puteh. Haaa….. baru ko tahu bila rakyat buat pilihan? Baru ko tahu Allah tu lebih besar dari ko yang tak cukup besar tu?
    Lepas ni pi mandi, pi wuduk, pi solat taubat, lepas tu pi ambik baju hang, pi belajar kat mana-mana pondok yang banyak kat kedah tu. kalau malu, pi kelantan, lagi banyak. Jangan nak sombong sangat. hang ingat blogger ni haprak macam hang ka? piiiiiraahhh mabukkkkkkkk….

  14. This Zam is just a Mamak masquerading as a Malay. Now the voters beat the shit out of him and now has reverted to a Mamak.

    Once a Mamak, forever a Mamak.

    Ditto to Mamakhathir.

  15. jedyoong says:

    Hallelujah!

  16. Timcumstimely says:

    Yeah, Praise the Lord.

  17. Andrew Das Arulsamy says:

    Hi Pi undi, cool! baguslah hang tulis. Pak lah dan Zam tersyok…

  18. heliconia says:

    ha ha !

  19. wits0 says:

    Sesuai untuk longkang, ni mamak..😀😀😀
    ————————————————————————————–
    http://howsy.blogspot.com/
    Monday, March 10, 2008
    SP Voters May Pay Price For Voting Opposition: ZAM

    Before election, kena ugut. After election, still kena ugut. Bisinglah, Maidin ni….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s